Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

kovo

balandžio 2024

gegužės
P
A
T
K
P
Š
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
Events for balandžio

1st

No Events
Events for balandžio

2nd

No Events
Events for balandžio

3rd

No Events
Events for balandžio

4th

No Events
Events for balandžio

5th

No Events
Events for balandžio

6th

No Events
Events for balandžio

7th

No Events
Events for balandžio

8th

No Events
Events for balandžio

9th

No Events
Events for balandžio

10th

No Events
Events for balandžio

11th

No Events
Events for balandžio

12th

No Events
Events for balandžio

13th

No Events
Events for balandžio

14th

No Events
Events for balandžio

15th

No Events
Events for balandžio

16th

No Events
Events for balandžio

17th

No Events
Events for balandžio

18th

No Events
Events for balandžio

19th

No Events
Events for balandžio

20th

No Events
Events for balandžio

21st

No Events
Events for balandžio

22nd

No Events
Events for balandžio

23rd

No Events
Events for balandžio

24th

No Events
Events for balandžio

25th

No Events
Events for balandžio

26th

No Events
Events for balandžio

27th

No Events
Events for balandžio

28th

No Events
Events for balandžio

29th

No Events
Events for balandžio

30th

No Events

Technologijų pamokose mokinių atlikti darbai

  • 2021-03-29
  • 7329 Views

Šie mokslo metai kitokie. Pamokos virtualios. Su mokiniais susitinkame ekranuose. Susidūrėme su įvairiais iššūkiais, bet pagrindinis – kaip motyvuoti ir sudominti mokinį? Kaip sudominti ne tik atlikti užduotis, bet ir skatinti daryti pažangą bei susieti užduotis su aplinka, kurioje mokinys yra – namai. Iš mokyklos klasių į ekranus ir namus persikėlė ir šventės. Žinoma, jos įgavo kitokių spalvų, bet tik nuo mūsų priklauso, kokias šventes susikursime.

Mokinį užduotis sudomina, kai jis gali pasirinkti: ar atlikti teorinį darbą, ar praktinį. Tokios užduotys ypač tinkamos šiuo metu, kai ne visų mokinių mokymosi aplinka, t.y. namai, ir sąlygos vienodos. Nevienodi ir mokinių gebėjimai. Norisi, kad pateiktos užduotys sietųsi su mokinį supančia aplinka, metų laikais, o ypač kalendorinėmis ir valstybinėmis šventėmis. Gimė idėja – nuotolines technologijų pamokas organizuoti kaip mažus projektus.

Vyresnių gimnazinių klasių mokiniai noriai įsitraukė į projektines technologijų pamokas. Atsiųstuose darbuose rudens gėrybių skoniai, valstybinių švenčių spalvos, kalėdinis jaukumas ir pavasario laukimas. Ažūriniai karpiniai ir stalo dekoro idėjos ar netradiciniai patiekalai parodo gimnazistų kruopštumą ir susidomėjimą. Ypač džiugina, kad projektinėje veikloje galimybę atsiskleisti turi visi mokiniai.

“Mokykla be sienų” – tokio tikslo siekėme iki karantino. Gal ir pavyko?.. Mokyklos sienomis, suolais ir langais tapo namai. Namai, kuriuose gyvos šventės, kuriose dalyvauja ir šeima, o kūrybiški ir tradicijas puoselėjantys ar netradiciniai darbai atskleidžia gerąsias mokinių puses ir talentus.  

                                                          Mokytoja  Edita Juozėnienė

 

Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai