Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

vasario

kovo 2024

balandžio
P
A
T
K
P
Š
S
26
27
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
Events for kovo

1st

No Events
Events for kovo

2nd

No Events
Events for kovo

3rd

No Events
Events for kovo

4th

No Events
Events for kovo

5th

No Events
Events for kovo

6th

No Events
Events for kovo

7th

No Events
Events for kovo

8th

No Events
Events for kovo

9th

No Events
Events for kovo

10th

No Events
Events for kovo

11th

No Events
Events for kovo

12th

No Events
Events for kovo

13th

No Events
Events for kovo

14th

No Events
Events for kovo

15th

No Events
Events for kovo

16th

No Events
Events for kovo

17th

No Events
Events for kovo

18th

No Events
Events for kovo

19th

No Events
Events for kovo

20th

No Events
Events for kovo

21st

No Events
Events for kovo

22nd

No Events
Events for kovo

23rd

No Events
Events for kovo

24th

No Events
Events for kovo

25th

No Events
Events for kovo

26th

No Events
Events for kovo

27th

No Events
Events for kovo

28th

No Events
Events for kovo

29th

No Events
Events for kovo

30th

No Events
Events for kovo

31st

No Events

Mokinių pagaminti knygų skirtukai ypatingoms knygoms

  • 2022-10-04
  • 714 Views

Žmogų visada galima pažinti iš jo skaitomų knygų.
S. Smailsas

Mes, žmonės, visi skirtingi kaip ir knygos. Vienas skaitome ir sakome: gera knyga. Kitas
pradedam ir padedam vos pavartę. Yra knygų, kurios mūsų laukia, bet vis atidėliojame ir
neatsiverčiame. O jei pažymėtume knygą, kuri jau perskaityta ir prie jos norime vėl sugrįžti?..
Palaimintojo Teofiliaus Matulionio gimnazijos technologijų mokytoja-ekspertė Edita
Juozėnienė su II-III klasių mokiniais koliažo technika gamino skirtukus ypatingoms
knygoms. Toms, kurios ilgam liko atminty. Kiekvienas mokinys pagal gebėjimus pasirinko
patinkančią techniką ir tematiką bei kūrybiškai atskleidė, kad esame skirtingi kaip ir
skaitomos knygos.