- Erasmus+ KA1 projektas: „Gamtamokslinių ir darnaus vystymosi kompetencijų ugdymo stiprinimas pasitelkiant žaliąsias mokymosi aplinkas“ (Nr. 2020-1-LT01-KA101-077670) Projekto vykdymo laikotarpis:
Nuo 2019/09/01 iki 2022/08/31 (24 mėn.)
Dotacijos suma:
12 852,00 EUR
Tikslai:
- Stiprinti gamtamokslinį ugdymą perkeliant dalį veiklų iš klasės į žaliąsias mokymosi aplinkas bei kuriant tokias erdves mokyklos aplinkoje.
- Plėsti formalaus ir neformalaus mokymo metodų, formų įvairovę organizuojant į veiklą orientuotas, įvairius dalykus (gamtos, socialinius mokslus, vertybinį ugdymą) integruojančias veiklas lauke (žaliosiose mokyklos, miesto zonose, gamtoje).
- Ugdyti tvarų santykį su aplinka stiprinant empatiją ir pagarbą gyvybei; ugdyti ekologines nuostatas nagrinėjant tyrimų objektą holistiniu požiūriu (ekologiniu, ekonominiu, socialiniu ir kt. aspektais) bei diegiant darnumą savo aplinkoje (klasėje, mokykloje, namuose) ir veiklose.
Pagrindiniai partneriai:
- Asumcionistinė mokykla Assomption Mont-Blanc (Saint Gervais les Bains, Prancūzija)
- Tyrimų bei ugdymo centras „Campus de Transition“ (Forges, Prancūzija)
- Mokymų centras „Outdoored“ (Tynec nad Labem, Čekija)
Dalyviai:
Pirmumas teikiamas gamtos, socialinių mokslų, pradinio ugdymo mokytojams, norintiems tobulinti mokymosi gamtoje įgūdžius bei kompetencijas.
Numatytos veiklos:
- Kursai:
- 5 dienų praktiniai mokymai Prancūzijoje, organizuojami tyrimų bei ugdymo centro „Campus de Transition“ (Forges, Prancūzija).
- 6 dienų praktiniai-patyriminiai mokymai Švedijoje: „Nature as a fantastic classroom for learning“ (Brokind, Švedija), organizuojami mokymų centro „Outdoored“ (Tynec nad Labem, Čekija).
- Darbo stebėjimas
- 3 dienų, Assomption Mont-Blanc mokykloje (Saint Gervais les Bains, Prancūzija).
Po mobilumų dalyviai:
- Parengs stendinius pranešimus, ppt pristatymus.
- Dalinsis įgytomis žiniomis bei patirtimi su kolegomis: per metodinę dieną, metodinėse grupėse, neformaliuose susitikimuose ir kt.
- Praves bent 1 atvirą pamoką.
- Parengs 1-2 gamtamokslio pamokų ugdymo žaliosiose mokymosi aplinkose darbo planus (ką tirs, kokias priemones naudos, kokia kompetencijas bei vertybes ugdys ir pan.).