Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

balandžio

gegužės 2025

birželio
P
A
T
K
P
Š
S
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Events for gegužės

1st

No Events
Events for gegužės

2nd

No Events
Events for gegužės

3rd

No Events
Events for gegužės

4th

No Events
Events for gegužės

5th

No Events
Events for gegužės

6th

No Events
Events for gegužės

7th

No Events
Events for gegužės

8th

No Events
Events for gegužės

9th

No Events
Events for gegužės

10th

No Events
Events for gegužės

11th

No Events
Events for gegužės

12th

No Events
Events for gegužės

13th

No Events
Events for gegužės

14th

No Events
Events for gegužės

15th

No Events
Events for gegužės

16th

No Events
Events for gegužės

17th

No Events
Events for gegužės

18th

No Events
Events for gegužės

19th

No Events
Events for gegužės

20th

No Events
Events for gegužės

21st

No Events
Events for gegužės

22nd

No Events
Events for gegužės

23rd

No Events
Events for gegužės

24th

No Events
Events for gegužės

25th

No Events
Events for gegužės

26th

No Events
Events for gegužės

27th

No Events
Events for gegužės

28th

No Events
Events for gegužės

29th

No Events
Events for gegužės

30th

No Events
Events for gegužės

31st

No Events

Antroji projekto „Mokausi iš Teofiliaus Matulionio” diena

  • 2023-06-09
  • 2255 Views

Antroji projektinės savaitės diena jau praėjo, o mokiniai dalinosi įspūdžiais apie pamokų veiklas: vieniems 5-8 klasių mokiniams ypač patiko sportinė orientacinė užduotis mokyklos kieme, kitiems – kvietimo į piligriminį žygį kūrimas informatikos klasėje, tretiems – įdomybės apie slaptus KGB taikytus sekimo metodus, o dar kelios 7-8 klasių grupės vyko į Kaišiadoris. 9-10 klasių mokiniai pagilino savo žinias apie žmogaus kūną bei elektroninių cigarečių žalą ir išlaisvino savo kūrybiškumą dailės veikloje. Daugelis 11-okų jau priprato prie kitos rutinos ir naujų pareigų bei atsakomybių, tad šis projektas suteikia gerų emocijų, negirdėtų faktų bei, žinoma, bendrystės su mokiniais, mokytojais bei klasiokais.

 

Refleksijos metu supratome, kad susidraugauti su vienu kitu didelių pastangų ir laiko neprireikė, o ir naujieji klasių auklėtojai jau prisimena daugelį mokinių vardų ir nevengia su jais šnektelėti koridoriuose.

 

Aistė Liukomavičiūtė IIIA