Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

gruodžio

sausio 2023

vasario
P
A
T
K
P
Š
S
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Events for gruodžio

26th

Events for gruodžio

27th

Events for gruodžio

28th

Events for gruodžio

29th

Events for gruodžio

30th

Events for gruodžio

31st

Events for sausio

1st

Events for sausio

2nd

Events for sausio

3rd

Events for sausio

4th

Events for sausio

5th

No Events
Events for sausio

6th

Events for sausio

7th

No Events
Events for sausio

8th

No Events
Events for sausio

9th

No Events
Events for sausio

10th

No Events
Events for sausio

11th

No Events
Events for sausio

12th

No Events
Events for sausio

13th

Events for sausio

14th

No Events
Events for sausio

15th

No Events
Events for sausio

16th

No Events
Events for sausio

17th

No Events
Events for sausio

18th

No Events
Events for sausio

19th

No Events
Events for sausio

20th

No Events
Events for sausio

21st

No Events
Events for sausio

22nd

No Events
Events for sausio

23rd

No Events
Events for sausio

24th

No Events
Events for sausio

25th

No Events
Events for sausio

26th

No Events
Events for sausio

27th

No Events
Events for sausio

28th

No Events
Events for sausio

29th

No Events
Events for sausio

30th

No Events
Events for sausio

31st

6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas

  • 2022-12-21
  • 109 Views

2022 m. spalio mėn. 6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas, kuris finansuojamas Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis. Tai pirmasis Lietuvoje atliktas mokslinis tyrimas, kurio metu, pasitelkiant MO muziejaus emocinio raštingumo edukacinę programą, buvo įrodytas meno intervencijų teigiamas poveikis mokinių emociniam raštingumui.

Kelias savaites tyrinėdami meno kūrinius mokiniai gerino savo socialines-emocines kompetencijas. Vizualinio mąstymo strategija, meno kūrinio tyrinėjimas uždengtomis akimis, kūrinių apibūdinimas pokalbyje telefonu, menininkų perteikiamų žinučių interpretacijos – užduotys, skatinusios atpažinti, įvardyti, apibūdinti ir išreikšti emocijas. Akivaizdu, kad dalyvavimas projekto veiklose mokiniams paliko teigiamą įspūdį – išmokė emocijų supratimo ir skirtingų emocijų raiškos būdų bei pagerino komandinio darbo bei meno pažinimo įgūdžius.

Džiaugiamės, kad turėjome galimybę dalyvauti pirmajame moksliniame tyrime Lietuvoje, pagrindusiame meno poveikį vaikų emociniam raštingumui. MO muziejaus inicijuoto ir kartu su „Integruotųjų neuromokslų asociacija“ (INA) atlikto tyrimo „Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas“ rezultatai patvirtino, kad edukacijos turėjo statistiškai reikšmingą pozityvų poveikį visiems dalyvavusiems, o jų reikšmė buvo ypač matoma paauglių berniukų tarpe.

Lietuvių kalbos ir literatūros vyr. mokytoja Živilė Račkauskienė