Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

gegužės

birželio 2024

liepos
P
A
T
K
P
Š
S
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
Events for birželio

1st

No Events
Events for birželio

2nd

No Events
Events for birželio

3rd

No Events
Events for birželio

4th

No Events
Events for birželio

5th

No Events
Events for birželio

6th

No Events
Events for birželio

7th

No Events
Events for birželio

8th

No Events
Events for birželio

9th

No Events
Events for birželio

10th

No Events
Events for birželio

11th

No Events
Events for birželio

12th

No Events
Events for birželio

13th

No Events
Events for birželio

14th

No Events
Events for birželio

15th

No Events
Events for birželio

16th

No Events
Events for birželio

17th

No Events
Events for birželio

18th

No Events
Events for birželio

19th

No Events
Events for birželio

20th

No Events
Events for birželio

21st

No Events
Events for birželio

22nd

No Events
Events for birželio

23rd

No Events
Events for birželio

24th

No Events
Events for birželio

25th

No Events
Events for birželio

26th

No Events
Events for birželio

27th

No Events
Events for birželio

28th

No Events
Events for birželio

29th

No Events
Events for birželio

30th

No Events

6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas

  • 2022-12-21
  • 356 Views

2022 m. spalio mėn. 6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas, kuris finansuojamas Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis. Tai pirmasis Lietuvoje atliktas mokslinis tyrimas, kurio metu, pasitelkiant MO muziejaus emocinio raštingumo edukacinę programą, buvo įrodytas meno intervencijų teigiamas poveikis mokinių emociniam raštingumui.

Kelias savaites tyrinėdami meno kūrinius mokiniai gerino savo socialines-emocines kompetencijas. Vizualinio mąstymo strategija, meno kūrinio tyrinėjimas uždengtomis akimis, kūrinių apibūdinimas pokalbyje telefonu, menininkų perteikiamų žinučių interpretacijos – užduotys, skatinusios atpažinti, įvardyti, apibūdinti ir išreikšti emocijas. Akivaizdu, kad dalyvavimas projekto veiklose mokiniams paliko teigiamą įspūdį – išmokė emocijų supratimo ir skirtingų emocijų raiškos būdų bei pagerino komandinio darbo bei meno pažinimo įgūdžius.

Džiaugiamės, kad turėjome galimybę dalyvauti pirmajame moksliniame tyrime Lietuvoje, pagrindusiame meno poveikį vaikų emociniam raštingumui. MO muziejaus inicijuoto ir kartu su „Integruotųjų neuromokslų asociacija“ (INA) atlikto tyrimo „Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas“ rezultatai patvirtino, kad edukacijos turėjo statistiškai reikšmingą pozityvų poveikį visiems dalyvavusiems, o jų reikšmė buvo ypač matoma paauglių berniukų tarpe.

Lietuvių kalbos ir literatūros vyr. mokytoja Živilė Račkauskienė