Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

lapkričio

gruodžio 2024

sausio
P
A
T
K
P
Š
S
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
Events for gruodžio

1st

No Events
Events for gruodžio

2nd

No Events
Events for gruodžio

3rd

No Events
Events for gruodžio

4th

No Events
Events for gruodžio

5th

No Events
Events for gruodžio

6th

No Events
Events for gruodžio

7th

No Events
Events for gruodžio

8th

No Events
Events for gruodžio

9th

No Events
Events for gruodžio

10th

No Events
Events for gruodžio

11th

No Events
Events for gruodžio

12th

No Events
Events for gruodžio

13th

No Events
Events for gruodžio

14th

No Events
Events for gruodžio

15th

No Events
Events for gruodžio

16th

No Events
Events for gruodžio

17th

No Events
Events for gruodžio

18th

No Events
Events for gruodžio

19th

No Events
Events for gruodžio

20th

No Events
Events for gruodžio

21st

No Events
Events for gruodžio

22nd

No Events
Events for gruodžio

23rd

No Events
Events for gruodžio

24th

No Events
Events for gruodžio

25th

No Events
Events for gruodžio

26th

No Events
Events for gruodžio

27th

No Events
Events for gruodžio

28th

No Events
Events for gruodžio

29th

No Events
Events for gruodžio

30th

No Events
Events for gruodžio

31st

No Events

6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas

  • 2022-12-21
  • 450 Views

2022 m. spalio mėn. 6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas, kuris finansuojamas Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis. Tai pirmasis Lietuvoje atliktas mokslinis tyrimas, kurio metu, pasitelkiant MO muziejaus emocinio raštingumo edukacinę programą, buvo įrodytas meno intervencijų teigiamas poveikis mokinių emociniam raštingumui.

Kelias savaites tyrinėdami meno kūrinius mokiniai gerino savo socialines-emocines kompetencijas. Vizualinio mąstymo strategija, meno kūrinio tyrinėjimas uždengtomis akimis, kūrinių apibūdinimas pokalbyje telefonu, menininkų perteikiamų žinučių interpretacijos – užduotys, skatinusios atpažinti, įvardyti, apibūdinti ir išreikšti emocijas. Akivaizdu, kad dalyvavimas projekto veiklose mokiniams paliko teigiamą įspūdį – išmokė emocijų supratimo ir skirtingų emocijų raiškos būdų bei pagerino komandinio darbo bei meno pažinimo įgūdžius.

Džiaugiamės, kad turėjome galimybę dalyvauti pirmajame moksliniame tyrime Lietuvoje, pagrindusiame meno poveikį vaikų emociniam raštingumui. MO muziejaus inicijuoto ir kartu su „Integruotųjų neuromokslų asociacija“ (INA) atlikto tyrimo „Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas“ rezultatai patvirtino, kad edukacijos turėjo statistiškai reikšmingą pozityvų poveikį visiems dalyvavusiems, o jų reikšmė buvo ypač matoma paauglių berniukų tarpe.

Lietuvių kalbos ir literatūros vyr. mokytoja Živilė Račkauskienė