Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

rugpjūčio

rugsėjo 2023

spalio
P
A
T
K
P
Š
S
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
Events for rugpjūčio

28th

Events for rugpjūčio

29th

Events for rugpjūčio

30th

Events for rugpjūčio

31st

Events for rugsėjo

1st

No Events
Events for rugsėjo

2nd

No Events
Events for rugsėjo

3rd

No Events
Events for rugsėjo

4th

No Events
Events for rugsėjo

5th

No Events
Events for rugsėjo

6th

No Events
Events for rugsėjo

7th

No Events
Events for rugsėjo

8th

No Events
Events for rugsėjo

9th

No Events
Events for rugsėjo

10th

No Events
Events for rugsėjo

11th

No Events
Events for rugsėjo

12th

No Events
Events for rugsėjo

13th

No Events
Events for rugsėjo

14th

No Events
Events for rugsėjo

15th

No Events
Events for rugsėjo

16th

No Events
Events for rugsėjo

17th

No Events
Events for rugsėjo

18th

No Events
Events for rugsėjo

19th

No Events
Events for rugsėjo

20th

No Events
Events for rugsėjo

21st

No Events
Events for rugsėjo

22nd

No Events
Events for rugsėjo

23rd

No Events
Events for rugsėjo

24th

No Events
Events for rugsėjo

25th

No Events
Events for rugsėjo

26th

No Events
Events for rugsėjo

27th

No Events
Events for rugsėjo

28th

No Events
Events for rugsėjo

29th

No Events
Events for rugsėjo

30th

No Events

6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas

  • 2022-12-21
  • 268 Views

2022 m. spalio mėn. 6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas, kuris finansuojamas Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis. Tai pirmasis Lietuvoje atliktas mokslinis tyrimas, kurio metu, pasitelkiant MO muziejaus emocinio raštingumo edukacinę programą, buvo įrodytas meno intervencijų teigiamas poveikis mokinių emociniam raštingumui.

Kelias savaites tyrinėdami meno kūrinius mokiniai gerino savo socialines-emocines kompetencijas. Vizualinio mąstymo strategija, meno kūrinio tyrinėjimas uždengtomis akimis, kūrinių apibūdinimas pokalbyje telefonu, menininkų perteikiamų žinučių interpretacijos – užduotys, skatinusios atpažinti, įvardyti, apibūdinti ir išreikšti emocijas. Akivaizdu, kad dalyvavimas projekto veiklose mokiniams paliko teigiamą įspūdį – išmokė emocijų supratimo ir skirtingų emocijų raiškos būdų bei pagerino komandinio darbo bei meno pažinimo įgūdžius.

Džiaugiamės, kad turėjome galimybę dalyvauti pirmajame moksliniame tyrime Lietuvoje, pagrindusiame meno poveikį vaikų emociniam raštingumui. MO muziejaus inicijuoto ir kartu su „Integruotųjų neuromokslų asociacija“ (INA) atlikto tyrimo „Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas“ rezultatai patvirtino, kad edukacijos turėjo statistiškai reikšmingą pozityvų poveikį visiems dalyvavusiems, o jų reikšmė buvo ypač matoma paauglių berniukų tarpe.

Lietuvių kalbos ir literatūros vyr. mokytoja Živilė Račkauskienė