Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

balandžio

gegužės 2024

birželio
P
A
T
K
P
Š
S
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Events for gegužės

1st

No Events
Events for gegužės

2nd

No Events
Events for gegužės

3rd

No Events
Events for gegužės

4th

No Events
Events for gegužės

5th

No Events
Events for gegužės

6th

No Events
Events for gegužės

7th

No Events
Events for gegužės

8th

No Events
Events for gegužės

9th

No Events
Events for gegužės

10th

No Events
Events for gegužės

11th

No Events
Events for gegužės

12th

No Events
Events for gegužės

13th

No Events
Events for gegužės

14th

No Events
Events for gegužės

15th

No Events
Events for gegužės

16th

No Events
Events for gegužės

17th

No Events
Events for gegužės

18th

No Events
Events for gegužės

19th

No Events
Events for gegužės

20th

No Events
Events for gegužės

21st

No Events
Events for gegužės

22nd

No Events
Events for gegužės

23rd

No Events
Events for gegužės

24th

No Events
Events for gegužės

25th

No Events
Events for gegužės

26th

No Events
Events for gegužės

27th

No Events
Events for gegužės

28th

No Events
Events for gegužės

29th

No Events
Events for gegužės

30th

No Events
Events for gegužės

31st

No Events

6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas

  • 2022-12-21
  • 348 Views

2022 m. spalio mėn. 6c klasės mokiniai dalyvavo MO muziejaus projekte Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas, kuris finansuojamas Valstybinio visuomenės sveikatos stiprinimo fondo lėšomis. Tai pirmasis Lietuvoje atliktas mokslinis tyrimas, kurio metu, pasitelkiant MO muziejaus emocinio raštingumo edukacinę programą, buvo įrodytas meno intervencijų teigiamas poveikis mokinių emociniam raštingumui.

Kelias savaites tyrinėdami meno kūrinius mokiniai gerino savo socialines-emocines kompetencijas. Vizualinio mąstymo strategija, meno kūrinio tyrinėjimas uždengtomis akimis, kūrinių apibūdinimas pokalbyje telefonu, menininkų perteikiamų žinučių interpretacijos – užduotys, skatinusios atpažinti, įvardyti, apibūdinti ir išreikšti emocijas. Akivaizdu, kad dalyvavimas projekto veiklose mokiniams paliko teigiamą įspūdį – išmokė emocijų supratimo ir skirtingų emocijų raiškos būdų bei pagerino komandinio darbo bei meno pažinimo įgūdžius.

Džiaugiamės, kad turėjome galimybę dalyvauti pirmajame moksliniame tyrime Lietuvoje, pagrindusiame meno poveikį vaikų emociniam raštingumui. MO muziejaus inicijuoto ir kartu su „Integruotųjų neuromokslų asociacija“ (INA) atlikto tyrimo „Emocinio raštingumo gerinimas per meno intervencijas“ rezultatai patvirtino, kad edukacijos turėjo statistiškai reikšmingą pozityvų poveikį visiems dalyvavusiems, o jų reikšmė buvo ypač matoma paauglių berniukų tarpe.

Lietuvių kalbos ir literatūros vyr. mokytoja Živilė Račkauskienė