Šie mokslo metai kitokie. Pamokos virtualios. Su mokiniais susitinkame ekranuose. Susidūrėme su įvairiais iššūkiais, bet pagrindinis – kaip motyvuoti ir sudominti mokinį? Kaip sudominti ne tik atlikti užduotis, bet ir skatinti daryti pažangą bei susieti užduotis su aplinka, kurioje mokinys yra – namai. Iš mokyklos klasių į ekranus ir namus persikėlė ir šventės. Žinoma, jos įgavo kitokių spalvų, bet tik nuo mūsų priklauso, kokias šventes susikursime.
Mokinį užduotis sudomina, kai jis gali pasirinkti: ar atlikti teorinį darbą, ar praktinį. Tokios užduotys ypač tinkamos šiuo metu, kai ne visų mokinių mokymosi aplinka, t.y. namai, ir sąlygos vienodos. Nevienodi ir mokinių gebėjimai. Norisi, kad pateiktos užduotys sietųsi su mokinį supančia aplinka, metų laikais, o ypač kalendorinėmis ir valstybinėmis šventėmis. Gimė idėja – nuotolines technologijų pamokas organizuoti kaip mažus projektus.
Vyresnių gimnazinių klasių mokiniai noriai įsitraukė į projektines technologijų pamokas. Atsiųstuose darbuose rudens gėrybių skoniai, valstybinių švenčių spalvos, kalėdinis jaukumas ir pavasario laukimas. Ažūriniai karpiniai ir stalo dekoro idėjos ar netradiciniai patiekalai parodo gimnazistų kruopštumą ir susidomėjimą. Ypač džiugina, kad projektinėje veikloje galimybę atsiskleisti turi visi mokiniai.
“Mokykla be sienų” – tokio tikslo siekėme iki karantino. Gal ir pavyko?.. Mokyklos sienomis, suolais ir langais tapo namai. Namai, kuriuose gyvos šventės, kuriose dalyvauja ir šeima, o kūrybiški ir tradicijas puoselėjantys ar netradiciniai darbai atskleidžia gerąsias mokinių puses ir talentus.
Mokytoja Edita Juozėnienė
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai