Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

kovo

balandžio 2025

gegužės
P
A
T
K
P
Š
S
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
Events for balandžio

1st

No Events
Events for balandžio

2nd

No Events
Events for balandžio

3rd

No Events
Events for balandžio

4th

No Events
Events for balandžio

5th

No Events
Events for balandžio

6th

No Events
Events for balandžio

7th

No Events
Events for balandžio

8th

No Events
Events for balandžio

9th

No Events
Events for balandžio

10th

No Events
Events for balandžio

11th

No Events
Events for balandžio

12th

No Events
Events for balandžio

13th

No Events
Events for balandžio

14th

No Events
Events for balandžio

15th

No Events
Events for balandžio

16th

No Events
Events for balandžio

17th

No Events
Events for balandžio

18th

No Events
Events for balandžio

19th

No Events
Events for balandžio

20th

No Events
Events for balandžio

21st

No Events
Events for balandžio

22nd

No Events
Events for balandžio

23rd

No Events
Events for balandžio

24th

No Events
Events for balandžio

25th

No Events
Events for balandžio

26th

No Events
Events for balandžio

27th

No Events
Events for balandžio

28th

No Events
Events for balandžio

29th

No Events
Events for balandžio

30th

No Events

Antroji projekto „Mokausi iš Teofiliaus Matulionio” diena

  • 2023-06-09
  • 2100 Views

Antroji projektinės savaitės diena jau praėjo, o mokiniai dalinosi įspūdžiais apie pamokų veiklas: vieniems 5-8 klasių mokiniams ypač patiko sportinė orientacinė užduotis mokyklos kieme, kitiems – kvietimo į piligriminį žygį kūrimas informatikos klasėje, tretiems – įdomybės apie slaptus KGB taikytus sekimo metodus, o dar kelios 7-8 klasių grupės vyko į Kaišiadoris. 9-10 klasių mokiniai pagilino savo žinias apie žmogaus kūną bei elektroninių cigarečių žalą ir išlaisvino savo kūrybiškumą dailės veikloje. Daugelis 11-okų jau priprato prie kitos rutinos ir naujų pareigų bei atsakomybių, tad šis projektas suteikia gerų emocijų, negirdėtų faktų bei, žinoma, bendrystės su mokiniais, mokytojais bei klasiokais.

 

Refleksijos metu supratome, kad susidraugauti su vienu kitu didelių pastangų ir laiko neprireikė, o ir naujieji klasių auklėtojai jau prisimena daugelį mokinių vardų ir nevengia su jais šnektelėti koridoriuose.

 

Aistė Liukomavičiūtė IIIA