Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

sausio

vasario 2025

kovo
P
A
T
K
P
Š
S
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2
Events for vasario

1st

No Events
Events for vasario

2nd

No Events
Events for vasario

3rd

No Events
Events for vasario

4th

No Events
Events for vasario

5th

No Events
Events for vasario

6th

No Events
Events for vasario

7th

No Events
Events for vasario

8th

No Events
Events for vasario

9th

No Events
Events for vasario

10th

No Events
Events for vasario

11th

No Events
Events for vasario

12th

No Events
Events for vasario

13th

No Events
Events for vasario

14th

No Events
Events for vasario

15th

No Events
Events for vasario

16th

No Events
Events for vasario

17th

No Events
Events for vasario

18th

No Events
Events for vasario

19th

No Events
Events for vasario

20th

No Events
Events for vasario

21st

No Events
Events for vasario

22nd

No Events
Events for vasario

23rd

No Events
Events for vasario

24th

No Events
Events for vasario

25th

No Events
Events for vasario

26th

No Events
Events for vasario

27th

No Events
Events for vasario

28th

No Events

Kaip sukurti savitą romano versiją?

  • 2024-05-08
  • 533 Views

 

Saulėtą gegužės 3 dienos rytą Palaimintojo Teofiliaus Matulionio gimnazijos 12-okai pasislėpė šešėlyje Vinco Mykolaičio-Putino memorialiniame bute-muziejuje. Mokiniai dalyvavo interaktyviame, žaidimo forma paremtame „Knygos teatro“ spektaklyje, kurio pagrindas – Vinco Mykolaičio-Putino romano „Altorių šešėly“ trečiosios dalies inscenizacija.

Spektaklis  „Altorių šešėliai“ – audiovizualinio formato, kuriame dalyvauja auditorija – mokiniai kūrė naują, individualią romano „Altorių šešėly“ versiją. Klausydami spektaklio garso įrašo, abiturientai atliko numatytas teorines ir praktines užduotis. Be to, ne tik susitiko su romano herojais per audiovizualinį konstruktą, tačiau turėjo galimybę realiai prisiliesti prie romano autoriui priklausiusios aplinkos, autentiškų daiktų, kvapo ir kitų atmosferą papildančių jutimų, ragavo to laikmečio saldėsių. Kai po spektaklio mokiniai neskuba išsiskirstyti ar išeidami diskutuoja, tai ženklas, kad buvo įdomu.

Kristina Stučienė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė