Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

rugsėjo

spalio 2024

lapkričio
P
A
T
K
P
Š
S
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
Events for spalio

1st

No Events
Events for spalio

2nd

No Events
Events for spalio

3rd

No Events
Events for spalio

4th

No Events
Events for spalio

5th

No Events
Events for spalio

6th

No Events
Events for spalio

7th

No Events
Events for spalio

8th

No Events
Events for spalio

9th

No Events
Events for spalio

10th

No Events
Events for spalio

11th

No Events
Events for spalio

12th

No Events
Events for spalio

13th

No Events
Events for spalio

14th

No Events
Events for spalio

15th

No Events
Events for spalio

16th

No Events
Events for spalio

17th

No Events
Events for spalio

18th

No Events
Events for spalio

19th

No Events
Events for spalio

20th

No Events
Events for spalio

21st

No Events
Events for spalio

22nd

No Events
Events for spalio

23rd

No Events
Events for spalio

24th

No Events
Events for spalio

25th

No Events
Events for spalio

26th

No Events
Events for spalio

27th

No Events
Events for spalio

28th

No Events
Events for spalio

29th

No Events
Events for spalio

30th

No Events
Events for spalio

31st

No Events

Kaip sukurti savitą romano versiją?

  • 2024-05-08
  • 376 Views

 

Saulėtą gegužės 3 dienos rytą Palaimintojo Teofiliaus Matulionio gimnazijos 12-okai pasislėpė šešėlyje Vinco Mykolaičio-Putino memorialiniame bute-muziejuje. Mokiniai dalyvavo interaktyviame, žaidimo forma paremtame „Knygos teatro“ spektaklyje, kurio pagrindas – Vinco Mykolaičio-Putino romano „Altorių šešėly“ trečiosios dalies inscenizacija.

Spektaklis  „Altorių šešėliai“ – audiovizualinio formato, kuriame dalyvauja auditorija – mokiniai kūrė naują, individualią romano „Altorių šešėly“ versiją. Klausydami spektaklio garso įrašo, abiturientai atliko numatytas teorines ir praktines užduotis. Be to, ne tik susitiko su romano herojais per audiovizualinį konstruktą, tačiau turėjo galimybę realiai prisiliesti prie romano autoriui priklausiusios aplinkos, autentiškų daiktų, kvapo ir kitų atmosferą papildančių jutimų, ragavo to laikmečio saldėsių. Kai po spektaklio mokiniai neskuba išsiskirstyti ar išeidami diskutuoja, tai ženklas, kad buvo įdomu.

Kristina Stučienė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė