Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

balandžio

gegužės 2024

birželio
P
A
T
K
P
Š
S
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Events for gegužės

1st

No Events
Events for gegužės

2nd

No Events
Events for gegužės

3rd

No Events
Events for gegužės

4th

No Events
Events for gegužės

5th

No Events
Events for gegužės

6th

No Events
Events for gegužės

7th

No Events
Events for gegužės

8th

No Events
Events for gegužės

9th

No Events
Events for gegužės

10th

No Events
Events for gegužės

11th

No Events
Events for gegužės

12th

No Events
Events for gegužės

13th

No Events
Events for gegužės

14th

No Events
Events for gegužės

15th

No Events
Events for gegužės

16th

No Events
Events for gegužės

17th

No Events
Events for gegužės

18th

No Events
Events for gegužės

19th

No Events
Events for gegužės

20th

No Events
Events for gegužės

21st

No Events
Events for gegužės

22nd

No Events
Events for gegužės

23rd

No Events
Events for gegužės

24th

No Events
Events for gegužės

25th

No Events
Events for gegužės

26th

No Events
Events for gegužės

27th

No Events
Events for gegužės

28th

No Events
Events for gegužės

29th

No Events
Events for gegužės

30th

No Events
Events for gegužės

31st

No Events

Kaip sukurti savitą romano versiją?

  • 2024-05-08
  • 75 Views

 

Saulėtą gegužės 3 dienos rytą Palaimintojo Teofiliaus Matulionio gimnazijos 12-okai pasislėpė šešėlyje Vinco Mykolaičio-Putino memorialiniame bute-muziejuje. Mokiniai dalyvavo interaktyviame, žaidimo forma paremtame „Knygos teatro“ spektaklyje, kurio pagrindas – Vinco Mykolaičio-Putino romano „Altorių šešėly“ trečiosios dalies inscenizacija.

Spektaklis  „Altorių šešėliai“ – audiovizualinio formato, kuriame dalyvauja auditorija – mokiniai kūrė naują, individualią romano „Altorių šešėly“ versiją. Klausydami spektaklio garso įrašo, abiturientai atliko numatytas teorines ir praktines užduotis. Be to, ne tik susitiko su romano herojais per audiovizualinį konstruktą, tačiau turėjo galimybę realiai prisiliesti prie romano autoriui priklausiusios aplinkos, autentiškų daiktų, kvapo ir kitų atmosferą papildančių jutimų, ragavo to laikmečio saldėsių. Kai po spektaklio mokiniai neskuba išsiskirstyti ar išeidami diskutuoja, tai ženklas, kad buvo įdomu.

Kristina Stučienė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė