Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

vasario

kovo 2025

balandžio
P
A
T
K
P
Š
S
24
25
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
Events for kovo

1st

No Events
Events for kovo

2nd

No Events
Events for kovo

3rd

No Events
Events for kovo

4th

No Events
Events for kovo

5th

No Events
Events for kovo

6th

No Events
Events for kovo

7th

No Events
Events for kovo

8th

No Events
Events for kovo

9th

No Events
Events for kovo

10th

No Events
Events for kovo

11th

No Events
Events for kovo

12th

No Events
Events for kovo

13th

No Events
Events for kovo

14th

No Events
Events for kovo

15th

No Events
Events for kovo

16th

No Events
Events for kovo

17th

No Events
Events for kovo

18th

No Events
Events for kovo

19th

No Events
Events for kovo

20th

No Events
Events for kovo

21st

No Events
Events for kovo

22nd

No Events
Events for kovo

23rd

No Events
Events for kovo

24th

No Events
Events for kovo

25th

No Events
Events for kovo

26th

No Events
Events for kovo

27th

No Events
Events for kovo

28th

No Events
Events for kovo

29th

No Events
Events for kovo

30th

No Events
Events for kovo

31st

No Events

Kaip sukurti savitą romano versiją?

  • 2024-05-08
  • 614 Views

 

Saulėtą gegužės 3 dienos rytą Palaimintojo Teofiliaus Matulionio gimnazijos 12-okai pasislėpė šešėlyje Vinco Mykolaičio-Putino memorialiniame bute-muziejuje. Mokiniai dalyvavo interaktyviame, žaidimo forma paremtame „Knygos teatro“ spektaklyje, kurio pagrindas – Vinco Mykolaičio-Putino romano „Altorių šešėly“ trečiosios dalies inscenizacija.

Spektaklis  „Altorių šešėliai“ – audiovizualinio formato, kuriame dalyvauja auditorija – mokiniai kūrė naują, individualią romano „Altorių šešėly“ versiją. Klausydami spektaklio garso įrašo, abiturientai atliko numatytas teorines ir praktines užduotis. Be to, ne tik susitiko su romano herojais per audiovizualinį konstruktą, tačiau turėjo galimybę realiai prisiliesti prie romano autoriui priklausiusios aplinkos, autentiškų daiktų, kvapo ir kitų atmosferą papildančių jutimų, ragavo to laikmečio saldėsių. Kai po spektaklio mokiniai neskuba išsiskirstyti ar išeidami diskutuoja, tai ženklas, kad buvo įdomu.

Kristina Stučienė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė