Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

kovo

balandžio 2025

gegužės
P
A
T
K
P
Š
S
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
Events for balandžio

1st

No Events
Events for balandžio

2nd

No Events
Events for balandžio

3rd

No Events
Events for balandžio

4th

No Events
Events for balandžio

5th

No Events
Events for balandžio

6th

No Events
Events for balandžio

7th

No Events
Events for balandžio

8th

No Events
Events for balandžio

9th

No Events
Events for balandžio

10th

No Events
Events for balandžio

11th

No Events
Events for balandžio

12th

No Events
Events for balandžio

13th

No Events
Events for balandžio

14th

No Events
Events for balandžio

15th

No Events
Events for balandžio

16th

No Events
Events for balandžio

17th

No Events
Events for balandžio

18th

No Events
Events for balandžio

19th

No Events
Events for balandžio

20th

No Events
Events for balandžio

21st

No Events
Events for balandžio

22nd

No Events
Events for balandžio

23rd

No Events
Events for balandžio

24th

No Events
Events for balandžio

25th

No Events
Events for balandžio

26th

No Events
Events for balandžio

27th

No Events
Events for balandžio

28th

No Events
Events for balandžio

29th

No Events
Events for balandžio

30th

No Events

Kaip sukurti savitą romano versiją?

  • 2024-05-08
  • 666 Views

 

Saulėtą gegužės 3 dienos rytą Palaimintojo Teofiliaus Matulionio gimnazijos 12-okai pasislėpė šešėlyje Vinco Mykolaičio-Putino memorialiniame bute-muziejuje. Mokiniai dalyvavo interaktyviame, žaidimo forma paremtame „Knygos teatro“ spektaklyje, kurio pagrindas – Vinco Mykolaičio-Putino romano „Altorių šešėly“ trečiosios dalies inscenizacija.

Spektaklis  „Altorių šešėliai“ – audiovizualinio formato, kuriame dalyvauja auditorija – mokiniai kūrė naują, individualią romano „Altorių šešėly“ versiją. Klausydami spektaklio garso įrašo, abiturientai atliko numatytas teorines ir praktines užduotis. Be to, ne tik susitiko su romano herojais per audiovizualinį konstruktą, tačiau turėjo galimybę realiai prisiliesti prie romano autoriui priklausiusios aplinkos, autentiškų daiktų, kvapo ir kitų atmosferą papildančių jutimų, ragavo to laikmečio saldėsių. Kai po spektaklio mokiniai neskuba išsiskirstyti ar išeidami diskutuoja, tai ženklas, kad buvo įdomu.

Kristina Stučienė
Lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja metodininkė