Pamokų laikas

1 pamoka: 8:00 – 8:45
2 pamoka: 8:55 – 9:40
3 pamoka: 9:50 – 10:35
4 pamoka: 10:50 – 11:35
5 pamoka: 11:55 – 12:40
6 pamoka: 13:10 – 13:55
7 pamoka: 14:05 – 14:50
8 pamoka: 15:00 – 15:45
9 pamoka: 15:50 – 16:35

Kalendorius

balandžio

gegužės 2024

birželio
P
A
T
K
P
Š
S
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
Events for gegužės

1st

No Events
Events for gegužės

2nd

No Events
Events for gegužės

3rd

No Events
Events for gegužės

4th

No Events
Events for gegužės

5th

No Events
Events for gegužės

6th

No Events
Events for gegužės

7th

No Events
Events for gegužės

8th

No Events
Events for gegužės

9th

No Events
Events for gegužės

10th

No Events
Events for gegužės

11th

No Events
Events for gegužės

12th

No Events
Events for gegužės

13th

No Events
Events for gegužės

14th

No Events
Events for gegužės

15th

No Events
Events for gegužės

16th

No Events
Events for gegužės

17th

No Events
Events for gegužės

18th

No Events
Events for gegužės

19th

No Events
Events for gegužės

20th

No Events
Events for gegužės

21st

No Events
Events for gegužės

22nd

No Events
Events for gegužės

23rd

No Events
Events for gegužės

24th

No Events
Events for gegužės

25th

No Events
Events for gegužės

26th

No Events
Events for gegužės

27th

No Events
Events for gegužės

28th

No Events
Events for gegužės

29th

No Events
Events for gegužės

30th

No Events
Events for gegužės

31st

No Events

Technologijų pamokose mokinių atlikti darbai

  • 2021-03-29
  • 7386 Views

Šie mokslo metai kitokie. Pamokos virtualios. Su mokiniais susitinkame ekranuose. Susidūrėme su įvairiais iššūkiais, bet pagrindinis – kaip motyvuoti ir sudominti mokinį? Kaip sudominti ne tik atlikti užduotis, bet ir skatinti daryti pažangą bei susieti užduotis su aplinka, kurioje mokinys yra – namai. Iš mokyklos klasių į ekranus ir namus persikėlė ir šventės. Žinoma, jos įgavo kitokių spalvų, bet tik nuo mūsų priklauso, kokias šventes susikursime.

Mokinį užduotis sudomina, kai jis gali pasirinkti: ar atlikti teorinį darbą, ar praktinį. Tokios užduotys ypač tinkamos šiuo metu, kai ne visų mokinių mokymosi aplinka, t.y. namai, ir sąlygos vienodos. Nevienodi ir mokinių gebėjimai. Norisi, kad pateiktos užduotys sietųsi su mokinį supančia aplinka, metų laikais, o ypač kalendorinėmis ir valstybinėmis šventėmis. Gimė idėja – nuotolines technologijų pamokas organizuoti kaip mažus projektus.

Vyresnių gimnazinių klasių mokiniai noriai įsitraukė į projektines technologijų pamokas. Atsiųstuose darbuose rudens gėrybių skoniai, valstybinių švenčių spalvos, kalėdinis jaukumas ir pavasario laukimas. Ažūriniai karpiniai ir stalo dekoro idėjos ar netradiciniai patiekalai parodo gimnazistų kruopštumą ir susidomėjimą. Ypač džiugina, kad projektinėje veikloje galimybę atsiskleisti turi visi mokiniai.

“Mokykla be sienų” – tokio tikslo siekėme iki karantino. Gal ir pavyko?.. Mokyklos sienomis, suolais ir langais tapo namai. Namai, kuriuose gyvos šventės, kuriose dalyvauja ir šeima, o kūrybiški ir tradicijas puoselėjantys ar netradiciniai darbai atskleidžia gerąsias mokinių puses ir talentus.  

                                                          Mokytoja  Edita Juozėnienė

 

Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai
Technologijų pamokos darbai