Filosofinė nuostata
Negabių mokinių nėra.
Vizija
Gimnazija, kurioje diegiamas katalikiškas ugdymas ir garantuojamos mokymosi sąlygos skirtingas intelektualines ir fizines galimybes turintiems mokiniams, siekiant aukščiausios išsilavinimo kokybės, grindžiamos individualiomis galiomis ir poreikiais.
Gimnazijos misija
- Gimnazijoje įgyvendinamos pradinio, pagrindinio ir vidurinio ugdymo programos, ugdomi įprastai besivystantys ir neįgalumą turintys mokiniai.
- Krikščioniško ugdymo tradicija grindžiamoje ugdymo aplinkoje brandinamos asmenybes, gebančios derinti savo ir kitų poreikius.
Šv. Marijos Eugenijos Millere (Marie-Eugénie Milleret) – Asumcionistinio ugdymo tradicija ir jos bruožai
Ugdymas ir ugdymasis, remiantis asumcionistinio ugdymo tradicija, turi vesti į pokyčius, o aukšta mokymosi kokybė yra nukreipta į veiklą visuomenėje. Tikėjimas praplečia horizontus, įkvepia didžius troškimus ir pažadina kūrybiškumą. Ugdyti, šv. Marijai Eugenijai Millere ir kiekvienam asumcionistinės mokyklos mokytojui, – tai auginti krikščioniška laisve besiremiančias asmenybes, kurios gerbia kitus asmenis, kultūras, pažiūras; įgalinti kiekvieną asmenį atskleisti savo gebėjimus ir juos realizuoti, siekiant tarnauti žmonėms.
Asumcionistinės ugdymo paradigmos bruožai:
- Optimistiškas žvilgsnis į žmogų ir jį supantį pasaulį;
- Atsakomybė ir veiklumas;
- Tikėjimas ir juo grįstas įsipareigojimas;
- Atvirumas iššūkiams ir gyvenimo aktualijoms;
- Bendruomeniškumas ir bendradarbiavimas;
- Džiaugsmas.