Vertybinis ugdymas ir sielovada gimnazijoje organizuojamas remiantis Asumcionistinio ugdymo tradicija ir Katalikiškojo ugdymo sistemos sampratos (2012) rekomendacijomis. Kiekvienai klasei skiriama iki 2 dienų Vertybinio ugdymo programos (VUP) įgyvendinimui. Vertybinio ugdymo programos kiekvienais metais sudaromos atsižvelgiant į mokinių amžių, brandą, turimą patirtį ir poreikius, bei remiantis ankstesnių metų sielovadine ir pedagogine patirtimi. Praktikoje yra taikomas nusistovėjęs visoms klasėms rekomenduojamų temų planas.
Taip pat sielovados veiklos ir renginiai organizuojami atsižvelgiant į metinius Katalikų Bažnyčios įvykius, liturginį kalendorių, Lietuvos jaunimo sielovados prioritetus. Sielovados renginiai skirstomi į tuos, kurie organizuojami tik PTMG bendruomenei ir tuos, kurie yra platesnis renginys (arkivyskupijoje ar nacionalinis) ir jame dalyvauja PTMG atstovai.
Sielovados veiklos turi tris kryptis: diakonija (tarnystė), liturgija (šlovinimas) ir kerigma (skelbimas):
Diakonijos veiklos integruojamos su socialine – pilietine veikla (socialine praktika) ir jai 5-10 klasėse skiriama 10 valandų (2 dienos). Taip pat diakonija įgyvendinama per gimnazijos socialines solidarumo akcijas (Kalėdų, solidarumo bėgimo, sausio 13 d. donorystės akciją, labdaros vakaro ir pan.) bei kiekvienos klasės bendruomenės inicijuotas gailestingumo ar solidarumo veiklas.
Liturgija gimnazijos bendruomenėje švenčiama atsižvelgiant į mokslo metų ir liturginį ritmą (pvz., Mokslo metų pradžios, Trijų karalių, Mokslo metų pabaigos šv. Mišios ir pan.). Gimnazijos bendruomenei sudaromos galimybės pasinaudoti religiniais patarnavimais ypatingais liturginiais laikotarpiais (pvz., adventas, gavėnia ir pan.). Liturgijos šventimas įtraukiamas į vertybinio ugdymo programų dienotvarkę.
Kerigma yra integrali Vertybinio ugdymo programų dalis. Ji papildo dorinio ugdymo (tikybos) pamokas ir atspindi katalikiškos mokyklos misiją: skelbti Gerąją Naujieną. Kerigma integruojama į mokyklos bendrus renginius, formalų ir neformalų švietimą per dalykinę integraciją, mokytojų asmeninį pavyzdį pedagogines situacijas.
„Visas jaunimo sielovados darbo tikslas yra siekti, kad jaunuoliai taptų paprasti, nuoširdūs, ištikimi, dosnūs, orūs. Turint tokius pamatus, ateina malonė ir veikia, sukurdama kažką nuostabaus, didingo, kilnaus, švento, kažką, kas gali ateiti tik iš amžinybės.“ (Šv. Marija Eugenija, Mokymai, 1878).